Студент повинен
1. Дефінітивні розбіжності терміна «поетика»;
2. Змістове наповнення понять: загальна поетика, часткова поетика, історична поетика, нормативна поетика, іманентна поетика, описова поетика, структурна (структуральна поетика), генеративна (породжуюча) поетика;
3. Специфіку аналізу змістових складників літературного твору;
4. Специфіку аналізу художньої форми,
Знати :
1. аналізувати літературний твір та його складові;
2. застосовувати у практичному аналізі основні терміни і поняття;
3. розкривати, формулювати особливості жанрових форм у межах їх родових характеристик: епічних, ліричних, драматичних;
4. визначати семантику літературознавчих категорій, заявлених у тексті;
5. розпізнавати основні явища мови художньої літератури;
6. використовувати наукові дослідження і матеріали, давати оцінку науковим концепціям.
- Учитель: Михальчук Ніна Іванівна