Метою викладання навчальної дисципліни «Організація
інклюзивного освітнього простору» є: формування систематизованих
наукових уявлень про сутність, основні завдання, напрями соціально-
педагогічної роботи з дітьми, які мають особливі потреби.
Основні завдання вивчення дисципліни «Організація інклюзивного
освітнього простору» є:
 формування у студентів загальнокультурних та професійних компетенцій
соціальних педагогів, необхідних для ефективної діяльності в якості
організаторів та виконавців програм інклюзивного навчання дітей з
порушеннями психофізичного розвитку;
 формування фахової компетентності: організаційну, теоретико-
методологічну, психолого-педагогічну, методичну, спеціально-
педагогічну, спеціально-методичну, проектувальну, консультативну,
компетентність у сфері інклюзивного навчання;
 забезпечення набуття практичних навичок у сфері інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами