Дисципліна «Літературний менеджмент і книжковий маркетинг» спирається на курси «Історія української літератури та літературної критики», «Видавничий бізнес», «Сучасна українська література», «Основи видавничої справи та редагування» та використовує поняття літературознавства, менеджменту, маркетингу, філософії тощо.

Курс «Літературний менеджмент та книжковий маркетинг» зорієнтований на широке коло здобувачів вищої освіти, зацікавлених культурним і літературним менеджментом. Предмет дає базове уявлення про культурний та літературний менеджмент, книжковий маркетинг, формує практичні навички літературного менеджера, літературного агента, букскаута.

Дисципліна комплексно інформує слухачів про актуальні концепції промоції і комунікації, піар-техніки щодо бренду автора, подає особливості співпраці з сучасними письменниками, видавництвами, перекладачами, літературними критиками, читачами та ЗМІ.


1.     Опис навчальної дисципліни

Найменування показників

Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

Кредитів - 8

 

Галузь знань

03 Гуманітарні науки 

 

За вибором

ВНЗ

 

Модулів – 3

Напрям підготовки

035 Філологія. Українська мова та література.

 

Рік підготовки:

Змістових модулів – 8

2-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання                                   (назва)

Семестр

Загальна кількість годин - 240

7-й, 8

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 1,4/3,4

 

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

бакалавр

Практичні, семінарські

Практичні

78(24+54) год.

Самостійна робота

162 (51+111)

Вид контролю:

Залік, екзамен