Курс розраховано на студентів, які вивчали основи перекладознавства та теорію перекладу у попередніх курсах. В курсі розкрито поняття прагматики як науки про відношення між знаками і їх користувачами, прагматичного потенціалу тексту, прагматичних відносин у тексті та способів їх відтворення у перекладі. Курс містить теоретичну частину і практичні завдання для закріплення отриманої теоретичної інформації. 

Мета навчальної практики полягає у набутті здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вторинного досвіду педагогічної діяльності шляхом керованого спостереження за роботою вчителів англійської мови та зарубіжної літератури; підготовці до проходження виробничої практики, зокрема розробки уроків і активностей з огляду на сучасні підходи до планування та вплив інновацій на роботу вчителя.


Foreign Language Learning Planning and Curriculum Design

The course introduces you to the underlying principles and practices of foreign language curriculum design, development, implementation, and evaluation as a conceptual framework to shape their professional practices. This course also familiarizes you with various patterns of curriculum design and factors that underlie different curricula designs that prospective teachers need to understand in order to make sense out of the school curriculum and instruction.

The course is self-paced. It means that you can work with all the units at a convenient time before the final date of the course. Every unit finishes with the unit test. All the test results are summed up to make the final score.