Мета дисципліни – формування у бакалаврів педагогічного мислення, оволодіння

знаннями, уміннями й навичками психолого-педагогічного аналізу навчально-виховного

процесу, розвиток розуміння сутності педагогічної діяльності як організації взаємодії

вчителя з учнями у ролі рівноправних суб’єктів, партнерів.

Основними завданнями вивчення дисципліни є формування уявлення про

сутність головних педагогічних категорій, особливості розвитку особистості, сутність,

структуру особливості процесу навчання, традиційні та сучасні методи навчання, сучасні

організаційно-методичні форми навчання учнів, норми, критерії оцінки діяльності

педагога та учня, сутність, напрями, форми і методи виховання учнів, загальні засади

організації методичної роботи; отримання знань про тенденції розвитку освіти в

сучасному світі, принципи, правила організації педагогічного спілкування, його стилі та

рівні, особливості вивчення та поширення передового педагогічного досвіду

У результаті вивчення дисципліни ви зможете орієнтуватися у критеріях

психолого-педагогічного аналізу навчального заняття та виховної години.

Під час практичних і лабораторних занять будуть створюватися умови для формування

практичних умінь, що забезпечать здатність визначати навчальну мету, відбирати,

структурувати зміст навчального матеріалу, володіння навичками застосовувати методи та

прийоми організації навчання учнів; здатностей застосовувати методи, прийоми організації

педагогічної взаємодії, здійснювати психолого-педагогічний аналіз навчального заняття.