Цей курс призначений для бакалаврів, які прагнуть працювати у службах та організаціях соціальної сфери, громадських організаціях, благодійних фондах, рекламних та PR-агенціях, маркетингових агенціях тощо. Основна увага під час навчання буде приділена засвоєнню знань щодо історії та психології реклами, технології планування та проведення рекламних кампаній тощо. Матеріал курсу ґрунтується на сучасних положеннях теорії та практики рекламної діяльності взагалі та у соціальній сфері, зокрема, чинних нормативно-правових документах, особистому практичному досвіді викладачів. Курс спрямований на розвиток професійної компетентності здобувачів вищої освіти, сприяння у засвоєнні теоретичних знань та практичних умінь, формування готовності до створення інформаційного продукту для закладів соціальної сфери.  

Волонтерська практика проходить у 3 семестрі для студентів спеціальності 231 Соціальна робота, завершується заліком