Мета дисципліни – формування у бакалаврів педагогічного мислення, оволодіння знаннями, уміннями й навичками психолого-педагогічного аналізу навчально-виховного процесу, розвиток  розуміння сутності педагогічної діяльності як організації взаємодії вчителя з учнями у ролі рівноправних суб’єктів, партнерів.

Основними завданнями вивчення дисципліни є формування уявлення про сутність головних педагогічних категорій, особливості розвитку особистості, сутність, структуру особливості процесу навчання, традиційні та сучасні методи навчання, сучасні організаційно-методичні форми навчання учнів,   норми, критерії оцінки діяльності педагога та учня,  сутність, напрями, форми і методи виховання учнів, загальні засади організації методичної роботи; отримання знань про  тенденції розвитку освіти в сучасному світі,  принципи, правила організації педагогічного спілкування, його стилі та рівні,  особливості вивчення та поширення передового педагогічного досвіду

Навчальний курс "Профілактика свідомої бездітності серед молоді" є вибірковою освітньою компонентою блоку дисциплін поглибленого вивчення соціальної роботи та соціальної педагогіки. Курс зорієнтований на студентів ОС Бакалавр, спеціальностей педагогічного, психологічного та соціального профілю. 

Мета навчальної дисципліни ‒ підготувати майбутнього вчителя для організації навчального процесу відповідно до мети та завдань освітньої галузі «Суспільствознавство», сформувати його професійну компетентністі


Мета навчальної дисципліни – поглиблення та закріплення теоретичних знань з основ природознавства.

Основними завданнями проходження польової практики з природознавства є:

-         практичне застосування теоретичних знань з основ природознавства;

-         ознайомлення з об’єктами рослинного і тваринного світу місцевості, де проходить практика;

-         формування у студентів системи знань, умінь, навичок необхідних для здійснення дослідницької діяльності в природі;

-         оволодіння студентами методом спостереження в природі;

-         навчитися визначати: назви видів рослин; належність тварин до певної систематичної групи, їх види;

-         підготувати студентів до організації і проведення екскурсій (прогулянок, цільових прогулянок) з дітьми дошкільного віку в природі;

-         виховувати у студентів дбайливе ставлення до природи рідного краю.

 


В даному курсі розміщено завдання на лабораторні заняття для студентів філологічного факультету педагогічних спеціальностей