- Учитель: Аніщук Антоніна
Мета дисципліни – формування у бакалаврів педагогічного мислення, оволодіння знаннями, уміннями й навичками психолого-педагогічного аналізу навчально-виховного процесу, розвиток розуміння сутності педагогічної діяльності як організації взаємодії вчителя з учнями у ролі рівноправних суб’єктів, партнерів.
Основними завданнями вивчення дисципліни є формування уявлення про сутність головних педагогічних категорій, особливості розвитку особистості, сутність, структуру особливості процесу навчання, традиційні та сучасні методи навчання, сучасні організаційно-методичні форми навчання учнів, норми, критерії оцінки діяльності педагога та учня, сутність, напрями, форми і методи виховання учнів, загальні засади організації методичної роботи; отримання знань про тенденції розвитку освіти в сучасному світі, принципи, правила організації педагогічного спілкування, його стилі та рівні, особливості вивчення та поширення передового педагогічного досвіду- Учитель: Новгородська Юлія
Навчальний курс "Профілактика свідомої бездітності серед молоді" є вибірковою освітньою компонентою блоку дисциплін поглибленого вивчення соціальної роботи та соціальної педагогіки. Курс зорієнтований на студентів ОС Бакалавр, спеціальностей педагогічного, психологічного та соціального профілю.
- Учитель: Клименко Леся
Мета навчальної дисципліни ‒ підготувати майбутнього вчителя для організації навчального процесу відповідно до мети та завдань освітньої галузі «Суспільствознавство», сформувати його професійну компетентністі
Мета навчальної дисципліни – поглиблення та закріплення теоретичних знань з основ природознавства.
Основними завданнями проходження польової практики з природознавства є:
- практичне застосування теоретичних знань з основ природознавства;
- ознайомлення з об’єктами рослинного і тваринного світу місцевості, де проходить практика;
- формування у студентів системи знань, умінь, навичок необхідних для здійснення дослідницької діяльності в природі;
- оволодіння студентами методом спостереження в природі;
- навчитися визначати: назви видів рослин; належність тварин до певної систематичної групи, їх види;
- підготувати студентів до організації і проведення екскурсій (прогулянок, цільових прогулянок) з дітьми дошкільного віку в природі;
- виховувати у студентів дбайливе ставлення до природи рідного краю.
В даному курсі розміщено завдання на лабораторні заняття для студентів філологічного факультету педагогічних спеціальностей
- Учитель: Пісоцький Вадим Петрович