
Навчальна дисципліна "Соціальна робота з представниками груп ризику" спрямована на формування у здобувачів освіти цілісного уявлення про особливості соціальної роботи з різними категоріями отримувачів соціальних послуг. У межах курсу розглядаються теоретичні засади, принципи, методи та форми соціальної підтримки представників груп з різними потребами. Значна увага приділяється аналізу діяльності державних і громадських організацій, що надають допомогу та захист різним цільовим групам. Курс поєднує лекційні матеріали, практичні завдання, кейс-методи, інтерактивні ресурси та самостійне опрацювання, що забезпечує підготовку компетентних фахівців соціальної сфери, здатних ефективно працювати в умовах сучасного соціального середовища.
Метою вивчення навчальної дисципліни «Соціальна робота з представниками груп ризику» є формування у здобувачів освіти теоретичних знань та практичних умінь щодо особливостей соціальної роботи з особами, які належать до груп ризику, а також підготовка майбутніх фахівців до свідомого, професійного та ефективного застосування принципів, форм і методів соціальної підтримки вразливих категорій населення. Дисципліна спрямована на ознайомлення з діяльністю державних і громадських інституцій, які здійснюють соціальний захист та допомогу представникам груп ризику, а також на розвиток компетентностей, необхідних для професійної взаємодії з клієнтами у складних життєвих обставинах.
- Учитель: Клименко Леся
- Учитель: Аніщук Антоніна
Мета дисципліни – формування у бакалаврів педагогічного мислення, оволодіння знаннями, уміннями й навичками психолого-педагогічного аналізу навчально-виховного процесу, розвиток розуміння сутності педагогічної діяльності як організації взаємодії вчителя з учнями у ролі рівноправних суб’єктів, партнерів.
Основними завданнями вивчення дисципліни є формування уявлення про сутність головних педагогічних категорій, особливості розвитку особистості, сутність, структуру особливості процесу навчання, традиційні та сучасні методи навчання, сучасні організаційно-методичні форми навчання учнів, норми, критерії оцінки діяльності педагога та учня, сутність, напрями, форми і методи виховання учнів, загальні засади організації методичної роботи; отримання знань про тенденції розвитку освіти в сучасному світі, принципи, правила організації педагогічного спілкування, його стилі та рівні, особливості вивчення та поширення передового педагогічного досвіду- Учитель: Новгородська Юлія

Навчальний курс "Профілактика свідомої бездітності серед молоді" є вибірковою освітньою компонентою блоку дисциплін поглибленого вивчення соціальної роботи та соціальної педагогіки. Курс зорієнтований на студентів ОС Бакалавр, спеціальностей педагогічного, психологічного та соціального профілю.
- Учитель: Клименко Леся

Мета навчальної дисципліни ‒ підготувати майбутнього вчителя для організації навчального процесу відповідно до мети та завдань освітньої галузі «Суспільствознавство», сформувати його професійну компетентністі
Мета навчальної дисципліни – поглиблення та закріплення теоретичних знань з основ природознавства.
Основними завданнями проходження польової практики з природознавства є:
- практичне застосування теоретичних знань з основ природознавства;
- ознайомлення з об’єктами рослинного і тваринного світу місцевості, де проходить практика;
- формування у студентів системи знань, умінь, навичок необхідних для здійснення дослідницької діяльності в природі;
- оволодіння студентами методом спостереження в природі;
- навчитися визначати: назви видів рослин; належність тварин до певної систематичної групи, їх види;
- підготувати студентів до організації і проведення екскурсій (прогулянок, цільових прогулянок) з дітьми дошкільного віку в природі;
- виховувати у студентів дбайливе ставлення до природи рідного краю.
В даному курсі розміщено завдання на лабораторні заняття для студентів філологічного факультету педагогічних спеціальностей
- Учитель: Пісоцький Вадим Петрович