Навчальна дисципліна має сформувати у магістрантів уявлення про психологічні особливості викладача та студента у їхній розвивальній
взаємодії, а також конкретні уміння та навички, для результативного використання
властивостей пізнавальних психічних процесів та особистісних якостей студентів для
досягнення навчально-виховних цілей у вищій школі.
- Учитель: Щотка Оксана
Навчальна дисципліна «Теорія музично-інтонаційного мислення» спрямована на усвідомлення сутності поняття музично-інтонаційного мислення. Практичне значення курсу полягає: в накопиченні досвіду, знань і музично-аналітичних умінь, які забезпечать правильне тлумачення музичного твору та впевнену художню інтерпретацію; в активізації музично-творчої діяльності, розширенні навчальних форм музикування; у практичному впровадженні в навчальний процес музичного моделювання різних музично-стильових і жанрових зразків.
- Учитель: Спіліоті Олена Володимирівна
Предметом вивчення навчальної дисципліни є психолого-педагогічні основи організації освітнього процесу у вищій школі як цілісної педагогічної системи підготовки майбутніх фахівців із врахуванням психологічних особливостей суб’єктів цієї системи.
- Учитель: Новгородська Юлія
- Учитель: Гусейнова Лариса Василівна
- Учитель: Хоменко Алла Борисівна
- Учитель: Гусейнова Лариса Василівна
- Учитель: Хоменко Алла Борисівна
- Учитель: Шумська Людмила
- Учитель: Шумський Микола Олександрович
- Учитель: Щербініна Ольга Миколаївна
Стажувальна практика є обов’язковою частиною основної професійної програми галузі знань 02 Культура і мистецтво спеціальності 025 Музичне мистецтво. Практика проводиться концентровано протягом трьох тижнів у третьому семестрі навчання магістрантів.
Мета стажувальної практики полягає в: сприянні професійної компетентності викладача диригентсько-хорових / інструментально-виконавських дисциплін у процесі набуття магістрами власного досвіду розв’язання професійних завдань в реальній ситуації освітньої діяльності; удосконаленні студентом-магістрантом досвіду диригентсько-хорової / інструментально-виконавської діяльності за допомогою якої магістрант здатен створювати індивідуальну художню інтерпретацію музичного твору; удосконаленні володіння методологією аналізу та оцінці різних виконавських інтерпретацій; розуміння особливостей національної школи, виконавських стилів; набуття навиків профорієнтаційної роботи, проведення виховної години у студентській групі; здійснення рефлексії стилю педагогічної діяльності.- Учитель: Раструба Тетяна Віталіївна