
На курсі студенти вивчають систему організації та управління соціальними службами, теоретичні основи взаємодії соціальних закладів та установ, а також про напрямки надання соціальних послуг.
- Учитель: Б'янка Ганна
Курс буде викладений у формі лекції – (8* год.), практичних занять (6* год.), лабораторних занять (6* год.), організація самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (134* год.)
- Учитель: Возняк Інна
Навчальна дисципліна «Теорія
музично-інтонаційного мислення» спрямована на усвідомлення сутності поняття
музично-інтонаційного мислення. Практичне значення курсу полягає: в накопиченні досвіду, знань і
музично-аналітичних умінь, які забезпечать правильне тлумачення музичного твору та впевнену художню інтерпретацію; в
активізації музично-творчої діяльності, розширенні навчальних форм музикування;
у практичному впровадженні в навчальний процес музичного моделювання різних
музично-стильових і жанрових зразків.
- Учитель: Спіліоті Олена Володимирівна
Метою вивчення навчальної
дисципліни «Педагогіка і психологія вищої школи» є: формування системи наукових
знань щодо змісту та напрямів реформування системи вищої освіти, теоретичних,
організаційно-процесуальних, методичних засад процесу навчання та виховання,
застосування інноваційних технологій у професійній діяльності викладача закладу
вищої освіти, розвиток здатності проєктувати, реалізовувати, контролювати та
оцінювати результати освітнього процесу і наукової діяльності відповідно до
державних та європейських стандартів.
- Учитель: Новгородська Юлія

Навчальна дисципліна має сформувати у магістрантів уявлення про психологічні особливості викладача та студента у їхній розвивальній
взаємодії, а також конкретні уміння та навички, для результативного використання
властивостей пізнавальних психічних процесів та особистісних якостей студентів для
досягнення навчально-виховних цілей у вищій школі.
- Учитель: Щотка Оксана