На курсі студенти вивчають систему організації та управління соціальними службами, теоретичні основи взаємодії соціальних закладів та установ, а також про напрямки надання соціальних послуг.

Курс буде викладений у формі лекції – (8* год.), практичних занять (6* год.), лабораторних занять (6* год.), організація самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (134* год.)


Навчальна дисципліна «Теорія музично-інтонаційного мислення» спрямована на усвідомлення сутності поняття музично-інтонаційного мислення. Практичне значення  курсу полягає: в накопиченні досвіду, знань і музично-аналітичних умінь, які забезпечать правильне тлумачення музичного твору та впевнену художню інтерпретацію; в активізації музично-творчої діяльності, розширенні навчальних форм музикування; у практичному впровадженні в навчальний процес музичного моделювання різних музично-стильових і жанрових зразків.


Метою вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка і психологія вищої школи» є: формування системи наукових знань щодо змісту та напрямів реформування системи вищої освіти, теоретичних, організаційно-процесуальних, методичних засад процесу навчання та виховання, застосування інноваційних технологій у професійній діяльності викладача закладу вищої освіти, розвиток здатності проєктувати, реалізовувати, контролювати та оцінювати результати освітнього процесу і наукової діяльності відповідно до державних та європейських стандартів.


Навчальна дисципліна має сформувати  у магістрантів уявлення про психологічні особливості викладача та студента у їхній розвивальній взаємодії, а також конкретні уміння та навички, для результативного використання властивостей пізнавальних психічних процесів та особистісних якостей студентів для досягнення навчально-виховних цілей у вищій школі.