Мета: формування готовності майбутніх соціальних працівників до використання різноманітних видів соціокультурної анімації у своїй професійній діяльності.
Завдання:
- ознайомити з новітніми підходами до визначення й розуміння змісту соціокультурної анімації у діяльності соціального працівника;
- розкрити форми, принципи, функції та особливості соціокультурної анімації;
- розкрити основні види соціокультурних анімаційних практик;
- сформувати навички та вміння розробки, створення та здійснення анімаційних заходів;
- мотивувати студентів на подальшу самоосвіту в галузі соціокультурної анімації.
Професійні компетенції, які мають здобути студенти:
- здатність до розробки та проведення різних видів соціокультурних анімаційних заходів;
- здатність збирати та аналізувати інформацію про запити щодо організації змістовного дозвілля різних категорій отримувачів соціальних послуг та добирати на цій основі відповідні форми та методи соціокультурної анімації;
- здатність налагоджувати співпрацю і партнерство з різними соціальними інститутами під час реалізації соціокультурних анімаційних програм, заходів, форм роботи;
- здатність аналізувати наукові та літературні джерела, оцінювати результативність проведення соціокультурних анімаційних заходів;
- здатність планувати основні етапи масових дозвіллєвих заходів.
- Учитель: Лісовець Олег Васильович
- Учитель: Сватeнков Олeксандр