Мета: формування готовності майбутніх соціальних працівників до використання різноманітних видів соціокультурної анімації у своїй професійній діяльності.

Завдання:

  • ознайомити з новітніми підходами до визначення й розуміння змісту соціокультурної анімації у діяльності соціального працівника;
  • розкрити форми, принципи, функції та особливості соціокультурної анімації;
  • розкрити основні види соціокультурних анімаційних практик;
  • сформувати навички та вміння розробки, створення та здійснення анімаційних заходів;
  • мотивувати студентів на подальшу самоосвіту в галузі соціокультурної анімації.

Професійні компетенції, які мають здобути студенти:

  • здатність до розробки та проведення різних видів соціокультурних анімаційних заходів;
  • здатність збирати та аналізувати інформацію про запити щодо організації змістовного дозвілля різних категорій отримувачів соціальних послуг та добирати на цій основі відповідні форми та методи соціокультурної анімації;
  • здатність налагоджувати співпрацю і партнерство з різними соціальними інститутами під час реалізації соціокультурних анімаційних програм, заходів, форм роботи;
  • здатність аналізувати наукові та літературні джерела, оцінювати результативність проведення соціокультурних анімаційних заходів;
  • здатність планувати основні етапи масових дозвіллєвих заходів.