Мета: формування готовності студентів до використання форм та методів соціокультурної анімації у професійній діяльності.

Завдання:

  • ознайомити з новітніми підходами до визначення й розуміння змісту соціокультурної анімації;
  • розкрити форми, принципи, функції та особливості соціокультурної анімації;
  • розкрити основні види соціокультурних анімаційних практик;
  • сформувати навички та вміння розробки, створення та здійснення анімаційних заходів;
  • мотивувати студентів на подальшу самоосвіту в галузі соціокультурної анімації.

Компетенції, яких мають набути студенти:

  • ЗК2. Здатність генерувати нові ідеї, застосовувати знання у практичних ситуаціях;
  • ЗК4. Здатність вчитися, оволодівати сучасними знаннями та творчо застосовувати їх у практичній діяльності;
  • ЗК8. Навички міжособистісної взаємодії;
  • ФК7. Здатність керувати освітніми практико орієнтованими проєктами; 
  • ФК8. Здатність до забезпечення позитивної динаміки навчальних, виховних, творчих досягнень суб’єктів освітньої діяльності закладу позашкільної освіти.