Мета: формування готовності студентів до використання форм та методів соціокультурної анімації у професійній діяльності.
Завдання:
- ознайомити з новітніми підходами до визначення й розуміння змісту соціокультурної анімації;
- розкрити форми, принципи, функції та особливості соціокультурної анімації;
- розкрити основні види соціокультурних анімаційних практик;
- сформувати навички та вміння розробки, створення та здійснення анімаційних заходів;
- мотивувати студентів на подальшу самоосвіту в галузі соціокультурної анімації.
Компетенції, яких мають набути студенти:
- ЗК2. Здатність генерувати нові ідеї, застосовувати знання у практичних ситуаціях;
- ЗК4. Здатність вчитися, оволодівати сучасними знаннями та творчо застосовувати їх у практичній діяльності;
- ЗК8. Навички міжособистісної взаємодії;
- ФК7. Здатність керувати освітніми практико орієнтованими проєктами;
- ФК8. Здатність до забезпечення позитивної динаміки навчальних, виховних, творчих досягнень суб’єктів освітньої діяльності закладу позашкільної освіти.
- Учитель: Сватeнков Олeксандр