Запропонований магістрантам курс «Психологія соматично-хворої людини» передбачає три аспекти розгляду проблематики – загальний теоретичний підхід, питання власне соматичних хвороб (у правильному розумінні понять «норма та хвороба» і їх психічне відображення людиною та практичні методи діагностики, психокорекції і  супроводу.

Вивчення дисципліни у комплексі з іншими освітніми компонентами ОНП «Клінічна психологія з основами психотерапії» сприяє досягненню здобувачами програмних результатів навчання:

ПРН1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

ПРН4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій.

ПРН5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінюватиякість.

ПРН8. Оцінювати ступінь складності завдань діяльності та приймати рішення про звернення за допомогою або підвищення кваліфікації.

ПРН14. Здійснювати клініко-психологічну діагностику осіб, які потребують психологічної допомоги.

Згідно структурно-логічної схеми ОНП дисципліна опирається на «Стажувальну практику» та передує проходженню «Науково-дослідницької практики».

 

Мета навчання

Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія соматично-хворої людини» є формування у студентів адекватного сучасному рівню наукових знань уявлення про психологію соматично-хворої людини, взаємозв`язок вчення про психосоматику та практичну психологію, отримання знань про взаємовплив між емоційними чинниками, особистістю клієнта і тими захворюваннями, на які він страждає.

Вивчення дисципліни у комплексі з іншими освітніми компонентами ОНП «Клінічна психологія з основами психотерапії» сприяє опануванню здобувачами таких компетентностей:

ЗК6. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

ЗК7. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

СК4. Здатність здійснювати практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну, консультаційну, психодіагностичну та іншу залежно від спеціалізації) з використанням наукововерифікованих методів та технік.

СК5. Здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології.

СК6.Здатність ефективно взаємодіяти з колегами в моно- та мультидисциплінарних командах.

СК7.Здатність приймати фахові рішення у складних і непередбачуваних умовах, адаптуватися до нових ситуацій професійної діяльності.