1.1.       Метою навчальної дисципліни «Художня праця та основи дизайну» є формування особистості вихователя, здатного до перетворення довкілля та самореалізації творчого потенціалу на засадах краси й доцільності.

1.2. Завдання вивчення навчальної дисципліни:

—    формування соціально активної творчої особистості;

—    формування художньо-конструкторських знань, умінь і навичок, уміння організувати естетичну діяльність дітей у предметному довкіллі;

—    засвоєння методики набуття дошкільниками навичок практичної роботи з різними матеріалами і художніми техніками із використанням у даній практиці основ дизайнерської (художньо-перетворювальної) діяльності.

1.3.            Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати:

—    роль занять художньою працею у формуванні творчо-активної особистості дитини дошкільного віку;

—    історичні дані про розвиток дизайну та дані з історії художньої ручної праці;

—    психолого-педагогічні основи художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку;

—    види дитячого дизайну; їхні сутнісні характеристики та можливості використання у практиці ДНЗ;

—    теоретичні основи методики використання художніх технік і матеріалів у практиці роботи з дітьми дошкільного віку на заняттях з художньої праці у ДНЗ;

—    традиційні та новітні художні техніки та властивості матеріалів, які використовуються у даних техніках;

вміти:

‒        комплексно вирішувати завдання трудового та естетичного виховання дітей дошкільного віку на заняттях з художньої праці;

‒        володіти методами художнього виховання дітей дошкільного віку засобами ручної художньої праці та дитячого дизайну;

‒        творчо використовувати матеріали Internet-мережі щодо поповнення теоретичних знань та розвитку практичних умінь з художньої праці та дизайну;

‒        складати технологічні картки майбутнього виробу; володіти техніками втілення творчого задуму;

‒        володіти навичками виконавської діяльності з різними матеріалами у різних художніх техніках;

‒        мати координацію ока й руки, розвиненість руки.

 

На вивчення навчальної дисципліни відводиться 90 годин/ 3 кредити ECTS.