Завдяки навчальній дисципліні студенти підготуються до  викладання мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі.

Підґрунтям теоретичної частини курсу є сучасні наукові досягнення педагогіки, методик викладання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі, основні поняття, методи, форми, технології мовно-літературної освітньої галузі в НУШ.

Завданнями навчальної дисципліни є формування комунікативної компетентності здобувача, удосконалення його мисленнєво-мовленнєвої діяльності, оволодіння словом як універсальним інструментом наукового спілкування, навчання, виховання і дії на основі невичерпної скарбниці риторичного досвіду; формування умінь раціональної мовленнєвої поведінки у різних ситуаціях спілкування через всебічне вивчення краси, енергетичності і розумності людського слова; співвіднесення цих властивостей слова з почуттям, волею і розумом людини; формування системи знань щодо специфічних рис писемної та усної форм наукового стилю української літературної мови, основних жанрових різновидів наукового стилю; головних категорій, властивостей, структури, мовних засобів організації наукової інформації в науковому тексті, щодо культури конспектування, анотування, реферування, редагування, перекладу наукового тексту; формування системи умінь щодо пошуку і використання необхідної інформації з лексикографічних, довідниково-енциклопедичних, наукових, навчальних, навчально–методичних видань у процесі підготовки магістерської роботи, її апробації та у подальшій професійній діяльності; інформаційно-пошукового, аналітико-критичного, творчого читання, моделювання, редагування, цитування, конспектування, реферування наукового тексту.