Навчальний курс "Психолого-педагогічний супровід розвитку дитини раннього та дошкільного віку" спрямований на поглиблення знань магістрів про сучасну практику роботи з дітьми раннього та дошкільного віку у закладі дошкільної освіти через організацію психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей. 

Курс складається з трьох розділів (змістових модулів). У Розділі І розглядаються теоретичні засади психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості дитини раннього та дошкільного віку. З Розділу ІІ поглиблюються знання здобувачів вищої освіти щодо окремих технологій означеного супроводу, а також спрямованості їх використання стосовно дітей раннього та дошкільного віку; проведення моніторингу готовності дітей до навчання у школі. У Розділі ІІІ розглядаються низка важливих аспектів щодо готовності вихователя ЗДО до психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості дитини раннього та дошкільного віку.

Теоретичні знання здобувачів освіти, набуті на лекціях, будуть поглиблені на семінарсько-практичних і лабораторних заняттях. Логічна розробка завдань самостійної роботи надає можливість магістрам удосконалити опрацьований навчальний матеріал та опанувати зміст навчального курсу в умовах дистанційного навчання.