Навчальна дисципліна «Психолого-педагогічний та методичний супровід розвитку дитини раннього віку у ЗДО» розроблена для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, є вибірковою та спрямована на розширення професійних знань майбутніх вихователів щодо питань педагогіки раннього дитинства у вітчизняній та світовій практиці.

Курс складається із одного розділу (змістового модуля), має чіткий теоретичний блок, представлений матеріалами семи лекційних занять, де розглядаються психолого-педагогічні основи розвитку дитини раннього віку; світовий досвід виховання й розвитку дітей раннього віку у закладах, які можуть здійснювати даний освітньо-виховний процес; психолого-педагогічний  та методичний супровід розвитку та виховання дітей раннього віку; вимоги до професійної компетентності фахівця дошкільної освіти до роботи з дітьми раннього віку та ряд інших тем. Практичний блок курсу представлений матеріалами, які стосуються проведення діагностики розвитку дітей раннього віку (фізичного, психічного, емоційного); аналізу прийнятих світовою практикою технологій раннього розвитку дітей (починаючи з раннього віку); з’ясування специфіки розвивального середовища ЗДО для дітей раннього віку. Ці та інші матеріали опрацьовуються здобувачами освіти під керівництвом викладача на лабораторних заняттях курсу.