Мета даного курсу - з'ясувати сутність вчення К. Юнга, що стосується аналітичної психології і, відмінність його поглядів від вчення Фрейда.
- Учитель: Гребінник Сергій
Курс розроблений для бакалаврів, які глибоко вивчають проблеми розвитку та формування
особистості на кожному віковому етапі, усвідомлення труднощів, які
супроводжують психічний розвиток і становлення особистості в процесі навчання
та виховання, шляхів їх подолання.
- Учитель: Гетьман Тетяна Олександрівна
Метою освоєння дисципліни студентами є формування чіткого наукового розуміння природи і сутності психіки як специфічної форми відображення і переживання оточуючого світу та ознайомлення студентів з професійною психологією, формування загального уявлення про психологію як науку та практичну діяльність. Це передбачає засвоєння таких фахових компетентностей (здатностей):
-здатність до активного навчання, самоосвіти, саморозвитку, освоєння професійних якостей психолога, здатність до соціальної взаємодії та співпраці;
-здатність до абстрактного мислення, аналізу та оцінки сучасних наукових досягнень;
-здатність визначати основні етапи розвитку психології як науки;
-здатність розуміти психологічну природу закономірностей протікання та розвитку окремих психічних процесів, станів, індивідуально-типологічних властивостей, психологічних особливостей існування та становлення особистості;
-здатність аналізувати психологічні механізми спілкування та основні явища групової взаємодії;
-здатність орієнтуватися у сфері застосування окремих методів та методик дослідження, здатність до оволодіння окремими вміннями в галузі планування, проведення психологічного дослідження, інтерпретації даних та їх узагальнення;
-здатність оперувати науковими поняттями, працювати з науковою, науково-методичною та періодичною літературою з конкретних проблем психології; здатність критичного аналізу психологічної інформації в Інтернет-середовищі;
-здатність до формування цінністно-смислового відношення до психологічного знання та розвиток рефлексивно-мисленевої культури як форми організації свідомості майбутнього професісійно компетентного психолога.
- Учитель: Здоровець Тетяна
- Учитель: Здоровець Тетяна
- Учитель: Кошова Інна Вікторівна
Курс розроблений для студентів з метою їх ознайомлення з сучасними науковими та практичними розробками психології конфлікту, формування вмінь і навичок діагностики конфліктів, технік і прийомів запобігання, і вирішення конфліктних ситуацій. Основна увага буде приділятися висвітленню основних, найактуальніших теоретичних і практичних питань сучасної конфліктології, розкриттю феноменології конфлікту, сутності конфліктної інтеракції, вивченню важливих питань щодо попередження, профілактики та вирішення конфліктів. Дисципліна сприяє формуванню у студентів цілісного та всебічного уявлення, про предмет конфліктології, основні напрямки розвитку даної науки, сучасні технології, які використовуються в цілях діагностики, профілактики, прогнозування та вирішення конфліктів, удосконаленню знань, умінь та навичок психологічного аналізу особистості та міжособистісних стосунків у групах, набуттю практичних навичок конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій і міжособистісних протиріч.
Студенти отримають знання про цілі, завдання, методологію і методи професійної діяльності спеціаліста психолога в галузі конфліктології; специфіку предмета конфліктології; історію розвитку основних ідей конфліктології, актуальні напрямки сучасних прикладних досліджень конфлікту; сутність конфлікту як соціально-психологічного явища; джерела, причини, функції і види конфлікту; динаміку розвитку конфліктної взаємодії, структуру конфліктної ситуації; методи діагностики, способи прогнозування, попередження та профілактики конфліктів; технології конструктивного вирішення конфліктів, психологічні основи переговорного процесу. Опанують методи проведення соціально-психологічних досліджень у галузі конфліктології; навчаться використовувати їх результати для вирішення конкретних завдань конфліктології; навчаться використовувати сучасні технології попередження, конструктивного вирішення конфліктів, у тому числі технології переговорного процесу, контролювати психічний стан, особистісну напругу в конфліктних ситуаціях шляхом саморегуляції.
Курс буде викладений у
формі лекцій (16 год.), лабораторних (16 год.) практичних занять (18 год.), організації
самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (100 год.).
- Учитель: Здоровець Тетяна
Метою викладання дисципліни «Юридична та політична психологія» є розвиток у студентів компетенції чіткого знання про систему знань про поведінку, особистість і діяльність осіб в рамках функціонування системи «людина-право»; оволодіння сучасними концепціями, поняттями, методами та категоріями політичної психології, практичними навиками психологічного аналізу політичних феноменів і процесів, соціально-психологічного консультування та експертизи в області політичної психології, ефективної політичної діяльності, а також вміннями реалізації сучасних технологій політичної комунікації.
- Учитель: Здоровець Тетяна