Мета даного курсу - з'ясувати сутність вчення К. Юнга, що стосується аналітичної психології і, відмінність його поглядів від вчення Фрейда. 

Курс розроблений для бакалаврів, які глибоко вивчають проблеми розвитку та формування особистості на кожному віковому етапі, усвідомлення труднощів, які супроводжують психічний розвиток і становлення особистості в процесі навчання та виховання, шляхів їх подолання. 


Метою освоєння дисципліни студентами є формування чіткого наукового розуміння природи і сутності психіки як специфічної форми відображення і переживання оточуючого світу та ознайомлення студентів з професійною психологією, формування загального уявлення про психологію як науку та практичну діяльність. Це передбачає засвоєння таких фахових компетентностей (здатностей):

-здатність до активного навчання, самоосвіти, саморозвитку, освоєння професійних якостей психолога, здатність до соціальної взаємодії та співпраці;

-здатність до абстрактного мислення, аналізу та оцінки сучасних наукових досягнень;

-здатність визначати основні етапи розвитку психології як науки;

-здатність розуміти психологічну природу закономірностей протікання та розвитку окремих психічних процесів, станів, індивідуально-типологічних властивостей, психологічних особливостей існування та становлення особистості;

-здатність аналізувати психологічні механізми спілкування та основні явища групової взаємодії;

-здатність орієнтуватися у сфері застосування окремих методів та методик дослідження, здатність до оволодіння окремими вміннями в галузі планування, проведення психологічного дослідження, інтерпретації даних та їх узагальнення;

-здатність оперувати науковими поняттями, працювати з науковою, науково-методичною та періодичною літературою з конкретних проблем психології; здатність критичного аналізу психологічної інформації в Інтернет-середовищі;

-здатність до формування цінністно-смислового відношення до психологічного знання та розвиток рефлексивно-мисленевої культури як форми організації свідомості майбутнього професісійно компетентного психолога.


Курс розроблений для студентів з метою їх ознайомлення з сучасними науковими та практичними розробками психології конфлікту, формування вмінь і навичок діагностики конфліктів, технік і прийомів запобігання, і вирішення конфліктних ситуацій. Основна увага буде приділятися висвітленню основних, найактуальніших теоретичних і практичних питань сучасної конфліктології, розкриттю феноменології конфлікту, сутності конфліктної інтеракції, вивченню важливих питань щодо попередження, профілактики та вирішення конфліктів. Дисципліна сприяє  формуванню у студентів цілісного та всебічного уявлення, про предмет конфліктології, основні напрямки розвитку даної науки, сучасні технології, які використовуються в цілях діагностики, профілактики, прогнозування та вирішення конфліктів, удосконаленню знань, умінь та навичок психологічного аналізу особистості та міжособистісних стосунків у групах, набуттю практичних навичок конструктивного розв’язання конфліктних ситуацій і  міжособистісних протиріч.

        Студенти отримають знання про цілі, завдання, методологію і методи професійної діяльності спеціаліста психолога в галузі конфліктології; специфіку предмета конфліктології; історію розвитку основних ідей конфліктології, актуальні напрямки сучасних прикладних досліджень конфлікту; сутність конфлікту як соціально-психологічного явища; джерела, причини, функції і види конфлікту; динаміку розвитку конфліктної взаємодії, структуру конфліктної ситуації; методи діагностики, способи прогнозування, попередження та профілактики конфліктів; технології конструктивного вирішення конфліктів, психологічні основи переговорного процесу. Опанують  методи проведення соціально-психологічних досліджень у галузі конфліктології; навчаться використовувати їх результати для вирішення конкретних завдань конфліктології; навчаться використовувати сучасні технології попередження, конструктивного вирішення конфлік­тів, у тому числі технології переговорного процесу, контролювати психічний стан, особистісну напругу в конфліктних ситуаціях шляхом саморегуляції.

             Курс буде викладений у формі лекцій (16 год.), лабораторних (16 год.) практичних занять (18 год.), організації самостійної роботи студентів в бібліотеках та комп’ютерних мережах (100 год.).


Метою викладання дисципліни «Юридична та політична психологія» є розвиток у студентів компетенції чіткого знання про систему знань про поведінку, особистість і діяльність осіб в рамках функціонування системи «людина-право»; оволодіння сучасними концепціями, поняттями, методами та категоріями політичної психології, практичними навиками психологічного аналізу політичних феноменів і процесів, соціально-психологічного консультування та експертизи в області політичної психології, ефективної політичної діяльності, а також вміннями реалізації сучасних технологій політичної комунікації.