- Учитель: Спіліоті Олена Володимирівна
Навчальна дисципліна «Теорія та історія
музики» включає в себе низку різнобічних галузей музичної науки серед яких
можна виокремити:
-
історія української музики;
-
історія зарубіжної музики;
-
проблеми сучасної музичної науки;
-
народознавство, та музичний фольклор України;
-
теорія музики;
-
гармонія;
-
сольфеджіо;
-
аналіз музичних форм.
Кожна з них може бути окремим самостійним курсом.
Предметом вивчення курсу є історія та
теорія музики.
Основна увага буде приділятися збагаченню та поглибленню
музично-історичних та теоретичних знань, формуванню фахових практичних навичок
та їх вдосконаленню.
- Учитель: Спіліоті Олена Володимирівна
Предметом інтегрованого курсу «Диригентсько-хорова та вокальна підготовка», навчальної дисципліни «Хоровий клас» є вивчення історії вітчизняної та світової хорової культури (творчість, виконавство, диригентсько-хорова педагогіка), теорії хорового виконавства, методики роботи з хором для хорових колективів різного складу.
Міждисциплінарні зв’язки: вокальна та диригентсько-хорова майстерність, хорознавство та хорове аранжування, диригування, практика роботи з хором, читання та аналіз хорових партитур, постановка голосу, теорія та історія музики, методика вокальної та хорової роботи, хорова і вокальна література та читка хорових партитур.
Мета хорового співу – сприяти творчій самореалізації співаків за допомогою хорового виконання; його завдання різноманітні, проте головними виступають:
- постановка та розвиток голосу,
- формування вокально-хорових навичок,
- ознайомлення з вокально-хоровим репертуаром,
- виховання вокального слуху, організованості, уваги, відповідальності,
- розвиток музичних здібностей виконавців та потреби в хоровому співі як мотиваційного компонента подальшого саморозвитку.
Мета – ознайомити зі складними аспектами роботи з хоровим колективом, систематизувати раніше набуті теоретичні знання, необхідні в хормейстерській діяльності.
Метою викладання навчальної інтегрованого курсу «Диригентсько-хорова та вокальна підготовка», дисципліни «Хоровий клас» є формування кваліфікованого диригента-педагога, який володіє вокально-хоровою культурою, професійними навичками ансамблевого співу, розвиток у студентів самостійного творчого мислення, дисциплінованості й організованості, відповідальності, прищеплення любові до хорового співу, оволодіння студентами навичками організації і управління хоровим колективом, надання студентам різнобічних знань з теоретичних основ хорового мистецтва, а також оволодіння студентами організаційно-творчими та методичними принципами та прийомами роботи з хоровим колективом.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Хоровий клас» є пізнавальні завдання (засвоїти теоретичні основи хорознавства), розвиток у студентів в процесі хорового співу гармонічного слуху – основи ансамблевого співу, вивчення хорових творів різних музичних стилів, навчання співу в різних хорових фактурах (поліфонія, гармонія, підголоски), виховання творчої активності, художнього смаку, емоційності, виконавської волі в процесі оволодіння високохудожнім хоровим репертуаром, оволодіти уміннями досягнення основних елементів хорового звучання, засобами самостійної роботи диригента над хоровою партитурою.
- Учитель: Раструба Тетяна Віталіївна
Навчальна дисципліна «Музична інформатика» є важливою складовою підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. У системі фахової підготовки вивчення навчальної дисципліни сприятиме загальному розвитку комп’ютерної грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва, формування вмінь вільного користування сучасними комп’ютерними програмами та ефективного їх застосовування у практичній роботі.
Метою навчальної дисципліни є набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок застосування комп’ютерних технологій у майбутній професійній діяльності, уміння самостійно використовувати на практиці комп’ютерні технології для підвищення ефективності своєї професійної діяльності.
Навчання з дисципліни «Музична інформатика» зорієнтоване на формування у студентів комплексу загальних та фахових компетентностей, необхідних для подальшої практичної діяльності.
- Учитель: Павленко Олексій Миколайович