Навчальна дисципліна «Теорія та історія музики» включає в себе низку різнобічних галузей музичної науки серед яких можна виокремити:
-          історія української музики;
-          історія зарубіжної музики;
-          проблеми сучасної музичної науки;
-          народознавство, та музичний фольклор України;
-          теорія музики;
-          гармонія;
-          сольфеджіо;
-          аналіз музичних форм.
Кожна з них може бути окремим самостійним курсом.
Предметом вивчення курсу є історія та теорія музики.
Основна увага буде приділятися збагаченню та поглибленню музично-історичних та теоретичних знань, формуванню фахових практичних навичок та їх вдосконаленню.


Предметом інтегрованого курсу «Диригентсько-хорова та вокальна підготовка», навчальної дисципліни «Хоровий клас» є вивчення історії вітчизняної та світової хорової культури (творчість, виконавство, диригентсько-хорова педагогіка), теорії хорового виконавства, методики роботи з хором для хорових колективів різного складу.

Міждисциплінарні зв’язки: вокальна та диригентсько-хорова майстерність, хорознавство та хорове аранжування, диригування, практика роботи з хором, читання та аналіз хорових партитур, постановка голосу, теорія та історія музики, методика вокальної та хорової роботи, хорова і вокальна література та читка хорових партитур.

Мета хорового співу – сприяти творчій самореалізації співаків за допомогою хорового виконання; його завдання різноманітні, проте головними виступають:

-                     постановка та розвиток голосу,

-                     формування вокально-хорових навичок,

-                     ознайомлення з вокально-хоровим репертуаром,

-                     виховання вокального слуху, організованості, уваги, відповідальності,

-                     розвиток музичних здібностей виконавців та потреби в хоровому співі як мотиваційного компонента подальшого саморозвитку.

Мета – ознайомити зі складними аспектами роботи з хоровим колективом, систематизувати раніше набуті теоретичні знання, необхідні в хормейстерській діяльності.

Метою викладання навчальної інтегрованого курсу «Диригентсько-хорова та вокальна підготовка», дисципліни «Хоровий клас» є формування кваліфікованого диригента-педагога, який володіє вокально-хоровою культурою, професійними навичками ансамблевого співу, розвиток у студентів самостійного творчого мислення, дисциплінованості й організованості, відповідальності, прищеплення любові до хорового співу, оволодіння студентами навичками організації і управління хоровим колективом, надання студентам різнобічних знань з теоретичних основ хорового мистецтва, а також оволодіння студентами організаційно-творчими та методичними принципами та прийомами роботи з хоровим колективом.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Хоровий клас» є пізнавальні завдання (засвоїти теоретичні основи хорознавства), розвиток у студентів в процесі хорового співу гармонічного слуху – основи ансамблевого співу, вивчення хорових творів різних музичних стилів, навчання співу в різних хорових фактурах (поліфонія, гармонія, підголоски), виховання творчої активності, художнього смаку, емоційності, виконавської волі в процесі оволодіння високохудожнім хоровим репертуаром, оволодіти уміннями досягнення основних елементів хорового звучання, засобами самостійної роботи диригента над хоровою партитурою.


Навчальна дисципліна «Музична інформатика» є важливою складовою підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. У системі фахової підготовки вивчення навчальної дисципліни сприятиме загальному розвитку комп’ютерної грамотності  майбутнього вчителя музичного мистецтва, формування вмінь вільного користування сучасними комп’ютерними програмами та ефективного  їх застосовування у практичній роботі.

Метою навчальної дисципліни є набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок застосування комп’ютерних технологій у майбутній професійній діяльності, уміння самостійно використовувати на практиці комп’ютерні технології для підвищення ефективності своєї професійної діяльності.

Навчання з дисципліни «Музична інформатика» зорієнтоване на формування у студентів комплексу загальних та фахових компетентностей, необхідних для подальшої практичної діяльності.