Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1. Метою викладання навчальної дисципліни “Психологія свідомості” є формування чіткого наукового розуміння природи і сутності свідомості  як специфічної форми відображення і переживання оточуючого світу, ознайомлення з функціями та структурою  свідомості.

1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни “Психологія свідомості” є

1.     Засвоєння наукових знань про системну структуру свідомості, єдності свідомості і діяльності.

2.     Розгляд найвідоміших концепцій свідомості в психологічних теоріях, формування у студентів загального уявлення про  специфіку відображення дійсності.  

3.     Формування у студентів науково-обгрунтованої позиції щодо взаємозв’язку свідомості  і буття,  свідомості і переживання.

4.     Розгляд основних методів та методичних процедур дослідження свідомості.

 

 

 

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати :

·        розкриття структури та специфіки свідомості у зарубіжній та вітчизняній  і вітчизняній психології;

·        загальну структуру та рівні свідомості;

·        основні функції свідомості;

·        специфіку та функції самосвідомості;

·        специфіку та онтогенетичні особливості розвитку свідомості;

·        основні  методи та методичні процедури дослідження  свідомості.

 

вміти :

·        аналізувати наукову літературу з конкретних проблем психології свідомості;

·        охарактеризувати  особливості взаємозв’язку свідомості і діяльності, свідомості і переживання;

·        аналізувати  структуру та специфіку психологічних концепцій свідомості;

·         виділяти функції свідомості;

·        визначати дослідницьку проблему, планувати експериментальне (психосемантичне) дослідження;

·        проводити психологічні дослідження із використанням методів психосемантики, інтерпретувати й узагальнювати емпіричні дані, робити висновки за результатами психосемантичного дослідження.

·        використовувати компютерні технології для проведення  та обробки результатів психосемантичних досліджень