Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою викладання навчальної дисципліни “Психологія свідомості” є формування чіткого наукового розуміння природи і сутності свідомості як специфічної форми відображення і переживання оточуючого світу, ознайомлення з функціями та структурою свідомості.
1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни “Психологія свідомості” є
1. Засвоєння наукових знань про системну структуру свідомості, єдності свідомості і діяльності.
2. Розгляд найвідоміших концепцій свідомості в психологічних теоріях, формування у студентів загального уявлення про специфіку відображення дійсності.
3. Формування у студентів науково-обгрунтованої позиції щодо взаємозв’язку свідомості і буття, свідомості і переживання.
4. Розгляд основних методів та методичних процедур дослідження свідомості.
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати :
· розкриття структури та специфіки свідомості у зарубіжній та вітчизняній і вітчизняній психології;
· загальну структуру та рівні свідомості;
· основні функції свідомості;
· специфіку та функції самосвідомості;
· специфіку та онтогенетичні особливості розвитку свідомості;
· основні методи та методичні процедури дослідження свідомості.
вміти :
· аналізувати наукову літературу з конкретних проблем психології свідомості;
· охарактеризувати особливості взаємозв’язку свідомості і діяльності, свідомості і переживання;
· аналізувати структуру та специфіку психологічних концепцій свідомості;
· виділяти функції свідомості;
· визначати дослідницьку проблему, планувати експериментальне (психосемантичне) дослідження;
· проводити психологічні дослідження із використанням методів психосемантики, інтерпретувати й узагальнювати емпіричні дані, робити висновки за результатами психосемантичного дослідження.
· використовувати комп’ютерні технології для проведення та обробки результатів психосемантичних досліджень
- Учитель: Тимошенко Олексій