Навчальна дисципліна присвячена висвітленню питань сучасної теорії та практики управління кризовими ситуаціями в підприємствах виробничої сфери, торгівлі та сфери послуг, питання управління опором змінам та стратегії використання людського потенціалу. Проблеми антикризового управління підприємством, запобігання конфліктам, банкрутству, зменшення економічних, соціальних та моральних втрат від них, стратегії проведення організаційних змін та інновацій, опрацювання маркетингових стратегій для виживання на ринку, передбачення криз та управління ними, організація системи контролінгу на підприємстві та його санація висуваються на перший план для власників підприємств та менеджерів усіх рівнів, оскільки в жорстких ринкових умовах кризи є об‘єктивними й неминучими, вони є етапами життєвого циклу підприємства.